Bildspelet

Jag vill skicka ett stort tack till Stig-Göran som sitter med i Varbergsloppets kommitté, han har tillsammans med Niklas på Stormen gjort ett vackert bildspel med bilder från banan. Fotograf till bilderna är jag och Stig-Göran. Stig-Göran fick idén när han såg mina bilder på bloggen och undrade om jag tyckte det var okej att han använda mina bilder till ett bildspel. Javisst sa jag och kände mig lite generad men samtidigt stolt över allt beröm som mina bilder har fått. När jag nu ser resultatet så ångrar jag mig inte alls utan känner mig stolt över att som amatör-/hobbyfotograf ändå ha lyckats prestera något fint och bra.
Bildspelet hittar ni på 
www.varbergsloppet.se och klicka på fliken loppet och sedan till höger på pdf filen "Vandra banan med bilder" . Tyck gärna till om bildspelet här i bloggen, vore intressant att få veta vad ni tycker om det.
Än en gång tack till ett fantastiskt väl utfört arbete killar:=) Jag är stolt och glad över eran presentation med bilderna och texterna till dem/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0