Bilderna

Ja, nu var det måndag igen och i fredags var jag ute och cyklade loppet igen för att ta lite fina bilder och vilka kort det blev, nästan 200st. Solen sken och vinden susade och en hel del människor var ute på promenad, joggade, cyklade eller badade. Självklart var det en hel del som hade tagit med sig grill osv ner till stranden, semester är det ju för många, dock inte för mig än. Jag är ju med och arrangerar loppet så just nu är det en del som måste ordnas inför det och sedan måste jag ju arbeta lite också trots det fina vädret, suck.

Jag har lagt upp en del fina bilder. Givetvis så har ju inte allt med tält och start och målflaggor kommit upp ännu så det  får ni fantisera er att det finns, kan vara svårt att se exakt men jag vill att ni skall få en bild av hur vackert det är att springa detta lopp. De flesta bilderna är tagna ur deltagarnas synvinkel men också några ur åskådarnas synvinkel. Hoppas att ni kan få en liten uppfattning om hur miljön ser ut runt banan. Ha det bra och jag ser framemot att se er antingen som deltagare i loppet, funktionärer eller åskådare den 11 juli. / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0