Vinnarna

Vinnarna i dam & herrklassen blev Johan Modig från Kristianstad & Helena Wallin från Göteborg. Båda drog och ledde respektive grupp under största delen utav loppet. Deras tider blev: Johan 34,27min & Helena 40,39min. I år var första gången som de sprang loppet i Varberg men inte sista får vi hoppas.

Välkomna åter säger jag och det gäller alla er andra oxå såklart, löpare som publik!

Johan Modig, Kristianstad & Helena Wallin, Göteborg

Speakers för dagen var en erfaren löpare vid namn Sven Olof Svensson och  Radio Hallands Anna Karlsson, ni gjorde ett strålande arbete, TACK, TACK!

Lag- tävlingen vanns utav Nackhe OK på tiden 2h 35,12 min, har tyvärr ingen bild på dem, hann inte med att ta någon, sorry. Om jag får tag i en bild på laget så självklart kommer den in på bloggen, har ingen i nuläget.

Jag kommer att lägga ut lite fler bilder från dagen D men inte idag, är inte så duktig på det ännu men lär mig, skratt! Ha det så bra därute och träna flitigt inför Varbergsloppet 2010, vi ses då! /Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0