Breared, Apelvikshöjd, Fästningen

Ja, nu närmar vi oss dagen med stort D och lite nervös börjar jag bli eftersom det återstår en del att göra fortfarande. Jag vill att allt skall bli bra och att loppet blir en succé med fint väder, många åskådare utmed banan och många deltagare i loppet. Detta blir bra reklam för inte bara Varberg utan även västkusten i sig tror jag. Jag hoppas att ni som deltar i loppet samt ni som är åskådare går in på bloggen och återger era upplevelser, både ris och ros, samt ger oss  tips och idéer så att vi som arrangörer kan göra det ännu bättre till nästa år.

I start och målområdet kommer det att finnas levande musik och speaker som ger kontinuerlig information om vad som händer i loppet och runtomkring. Om ni vill veta mera om liveband, speakers och andra event samt få löpande information så besök hemsidan som uppdateras kontinuerligt  http://www.varbergsloppet.se/

Fästningshörnan på bilden nedan där start & målområdet kommer att vara.

 

Bilderna nedan är tagna på de nya höghusen på Breared ur åskådarnas synvinkel och till vänster i bild ser ni Apelvikshöjds vackra vita kyrka. Löparna kommer att komma springandes mot fotografen.
 
Apelvikshöjds kyrka till vänster i bild och löparna kommer springande mot fotografen.Höghusen med havsutsikt. Löparna kommer springande mot fotografen. Apelvikshöjds kyrka till vänster i bild.

Apelvikshöjds vackra vita kyrka på bilderna nedan.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0